Objednávky jedla a nápojov priamo od stola zákazníka
Mobilný čašník Papaya predstavuje moderné riešenie problematiky objednávania jedál a nápojov v reštauračných prevádzkach.
download 2.0.2
O aplikácií
Čašníkom umožňuje objednávať jedlo a pitie priamo od stola zákazníka, čím šetria svoj čas ako aj čas zákazníka. Užívateľské rozhranie je ergonomicky prispôsobené tabletom ako aj smartfónom. Rýchle zvládnutie práce s aplikáciou zabezpečuje intuitívne spracovanie ovládania.

- Blesková rýchlosť – Papaya je natívna aplikácia systému Android, vďaka čomu je chod palikácie plynulý a pri používaní sa užívateľ nestretne s trhaním ani na výkonovo slabších zariadeniach.
-
Spoľahlivý a stabilný – Vďaka dlhému a precíznemu testovaniu v reálnych podmienkach je Papaya mobilný čašník robustný a stabilný. Navyše funguje aj bez pripojenia na internet alebo pri čiastkových výpadkoch wifi.
- Dostupný pre každého – Nie je potrebné kupovať drahé zariadenia, stačí aj akýkoľvek telefón (smartfón) alebo lacný tablet sAndroidom.

- Nové technológie, nové možnosti – Papaya uľahčuje čašníkom prácu vo všetkých smeroch. Prináša množstvo funkcií, ktoré si obsluha zamiluje. Napríklad efektívne vyhľadávanie položiek pomocou názvu alebo PLU, farebné menu, predaj osvedčenou formou zadávania Kód * Množstvo ….
- Viac bonovacích tlačiarní – v spolupráci so systémom OBERON sa objednávky tlačia na viacerých bonovacích tlačiarňach, spravidla jedna v bare a druhá v kuchyni. Objednávka je vytlačená ihneď, ako čašník dokončí objednávku pri stole – príprava nápojov a jedla môže začať okamžite.
Ukážky obrazoviek:
[Best_Wordpress_Gallery id=”1″ gal_title=”Papaya”]