Mobilný čašník Papaya pre Oberon

Objednávky jedla a nápojov priamo od stola zákazníka

Mobilný čašník Papaya predstavuje moderné riešenie problematiky objednávania jedál a nápojov v reštauračných prevádzkach.
download 2.0.2

O aplikácií

Čašníkom umožňuje objednávať jedlo a pitie priamo od stola zákazníka, čím šetria svoj čas ako aj čas zákazníka. Užívateľské rozhranie je ergonomicky prispôsobené tabletom ako aj smartfónom. Rýchle zvládnutie práce s aplikáciou zabezpečuje intuitívne spracovanie ovládania.

  • Blesková rýchlosť – Papaya je natívna aplikácia systému Android, vďaka čomu je chod palikácie plynulý a pri používaní sa užívateľ nestretne s trhaním ani na výkonovo slabších zariadeniach.
  • Spoľahlivý a stabilný – Vďaka dlhému a precíznemu testovaniu v reálnych podmienkach je Papaya mobilný čašník robustný a stabilný. Navyše funguje aj bez pripojenia na internet alebo pri čiastkových výpadkoch wifi.
  • Dostupný pre každého – Nie je potrebné kupovať drahé zariadenia, stačí aj akýkoľvek telefón (smartfón) alebo lacný tablet sAndroidom.

  • Nové technológie, nové možnostiPapaya uľahčuje čašníkom prácu vo všetkých smeroch. Prináša množstvo funkcií, ktoré si obsluha zamiluje. Napríklad efektívne vyhľadávanie položiek pomocou názvu alebo PLU, farebné menu, predaj osvedčenou formou zadávania Kód * Množstvo ….
  • Viac bonovacích tlačiarní – v spolupráci so systémom OBERON sa objednávky tlačia na viacerých bonovacích tlačiarňach, spravidla jedna v bare a druhá v kuchyni. Objednávka je vytlačená ihneď, ako čašník dokončí objednávku pri stole – príprava nápojov a jedla môže začať okamžite.

 

Ukážky obrazoviek:

[Best_Wordpress_Gallery id=”1″ gal_title=”Papaya”]